Mézes pálesz

 2009.01.07. 17:12

Te, én ennyi szart még életemben nem ittam, mint amit az elmúlt Karácsonykor akartak belém tukmálni. Mézes pálinka erdő volt minden háznál, mintha az lenne a Kisjézus alias neve és kötelezően jelen kellene lennie, merhogy Karácsony.

Az tűnik ma a derék gazdák általános eltévelyedésének lenni, hogyha gáz a pálinka, akkor töltsünk bele mézet, vagy fordítva, és akkor az mán jó. Hát közlöm, hogy egy frászt. Olyan szinten frászt, hogy Tapsinál kellett volna dícsérnem az ajándék pálinkáját, de nem tettem, pedig jó haver, oszt éppen ezért. Szóval ha én egyszer Jägermeister-t iszok, akkor ott már lehet valami, merthogy azt sem szeretem, Unicum rulez, de abból is még a régi recept szerinti. Ez van, öreg vagyok, és kövér.

Ezt meg csak azér', hogy az első 3 bejegyzésben ne legyen érdemi sörözés.

Címkék: méz pálesz

A bejegyzés trackback címe:

https://beer.blog.hu/api/trackback/id/tr59863859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása