Rájöttem, miért van nálunk zéró tolerancia. Egyszerűen azért, mert képlet szerint kell kiszámítani. A népesség átlag IQ-ját elosztod ezerrel, és megkapod az értéket. Az osztrákok átlag IQ-ja 100, az engedélyezett véralkohol-szint 1 ezrelék. A svájciak átlag IQ-ja 300, az ottani szint 3 ezrelék.

Ha nálunk 1 pohár sör is engedélyezve lenne, mindenki egy kábé 5 literes túristapohárban kezdene gondolkodni, ebből deriválva a vonatkozó IQ egyenlő nullával. 0/1000 az pedig nulla, ergo zéró tolerancia.

Anno kint nyaraltam a szabadabb levegőn, és kérdeztem a pultos csajszit, hogy mégis, mennyit lehet itt inni következmények nélkül. Gyorsan jött a válasz, egy sör. Oké, mondok, és kirendeltem a korsómat. A csajszi elkezdi csapolni, közben végigfixált tetőtől talpig, majd kijelentette - tudod, 2 méteres, 130 kilós állatot látott - hogy az én esetemben mégis inkább két sört mondana. Egyekutya, töltsed ki azt is. Hö.

Címkék: zéró tolerancia véralkohol százalék

A bejegyzés trackback címe:

https://beer.blog.hu/api/trackback/id/tr89937534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása